.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار نمايندولي فقيه با مديركل امور شعب موسسه مهر
ديدار نمايندولي فقيه با مديركل امور شعب موسسه مهر

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مدیر کل و کارکنان امور شعب استان گفت : تلاش موسسه مالی و اعتباری مهر برای مطابقت عقود و خدمات با احکام شرعی و تحقق بانکداری اسلامی شایسته تقدیر است

به گزارش روابط عمومی استان مازندران ، آیت الله نورالله طبرسی ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد : مدیریت امور شعب استان مازندران خدمات ارزشمندی را به اقشار مختلف مردم ارائه کرده است که امیدواریم با تبدیل این موسسه به بانک این روند همچنان ادامه داشته باشد .

در ابتدای این دیدار حسنعلي هدايت مدیر کل استان با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به اقشار مختلف مردم در استان مازندران افزود: اين موسسه در بخش عقود اسلامي از يك ميليون تومان تا يك ميليارد تومان تسهيلات در استان ارائه مي‌كند.

وي اظهار داشت: در بخش‌هاي تكليفي نيز تسهيلات براساس موارد پيش بيني شده ارائه مي‌شود.

هدایت با اشاره به اينكه اين تسهيلات در قالب طرح مهر دو ارائه مي‌شود، تصريح كرد: در حال حاضر بررسي مسائل شرعي قراردادها بر اساس عقود اسلامي توسط مسئولان اين موسسه با حضور در قم و ديدار با مراجع در حال تدوين است.

مدیر کل امور شعب استان مازندران از فعال بودن 42 شعبه در این استان از رامسر تا گلوگاه خبر داد و افزود: در تمام شعب‌ اين موسسه خدمات نوین بانکداری الکترونیک ارائه می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.